Salt la continut
office@crystalclinic.ro 0727076096

Epilare laser Alexandrite

Foliculita reprezintă o afecțiune comună a pielii, cauzată de o infecție bacteriană sau fungică și se manifestă ca o inflamaţie la nivelul rădăcinii firelor de păr. Este întâlnită atât la femei, cât și la bărbați, pe toate palierele de vârstă și apare în toate zonele corpului acoperite de păr, dar cu preponderență în zona axilelor, picioarelor și inghinală.
Deși, în general, nu este considerată având o severitate ridicată, în unele cazuri, dacă este netratată poate conduce la infecții grave care pot produce pierderea permanentă a părului sau cicatrici la suprafața pielii.
no pic

Printre factorii favorizanți de declanșare a foliculitei se regăsesc:

• mediul cu umiditate ridicată, precum saunele sau jacuzzi;
  • epilatul cu aparatul de ras, ceară sau cu epilatorul;
  • transpirația abundentă.

Cea mai eficientă metodă de tratament al foliculitei îl reprezintă epilarea definitivă a zonelor predispuse acestei afecțiuni cu laser medical de către medici certificați pentru efectuarea acestui tip de tratament. Dintre toate sistemele de epilare utilizate în prezent pentru tratarea foliculitei bazate pe emisia de fascicule laser, dispozitivele cu laser Alexandrite au câştigat încrederea unanimă a specialiştilor, dar și mai important a pacienților.

Laser Alexandrite

Laserul Alexandrite livrează o lungime de undă de 755 nm. Pe baza parametrilor setați de către medic, energia eliberată de laser țintește melanina din firul de păr și direcționează fasciculul luminos către folicul, având ca finalitate stoparea procesului de creștere a firelor de păr. Rezultatele se pot observa încă de la prima ședință, dar pentru rezultate optime se recomandă efectuarea unei serii de 4-6 ședințe.